Brown eyed handsome man

Lalalaaaaaaaa alallalllal lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa .....Walking 30 miles...... lalalalllalalalalla laaaaaaaaaa.... she had the world in the palm of her hand.... lalallalalallaaa. ..brown eyed handsome man... lalalallalalalaaaaaaaaa , att jag har kunnat leva utan spotify fattar jag inte. Taaaaaaaaaaaaack, du vet vem du är.

Idag så var ju jag såklart på matten, som vanligt.., det var lungt sedan for jag och Prillevi och tjocka på Frasses. Åxå chill.

Sedan for vi till Bureå och köpte glass!, första på hela sommaren nämligen! Vi for runt lite och sedantjuvsmög jag på småbarnsbussen hem från lilla skolan dära. Gick som bra.

Senare i eftermiddag till ikv, ska jag till Skellhell-travet med Ingela och Jan-Erik :)
+ Jag måste meddela att jag fått en ny favvolåt!, iaf... för tillfället..Javeeeet inte min stil men den är bra! Åsså om man har på mkt ljud. Då baH laaaalalalaaa. <3





Kommentarer
Postat av: sanera

Hihihih ja :) Vi måste ju campa! minst två ggr!

2009-05-15 @ 16:40:36
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad dillar du om, den är ju jätte bra! och sååå din stil. finns ingen DIN stil väll :S

2009-05-15 @ 22:29:33
Postat av: ryggan

det funka :)

2009-05-16 @ 13:03:14
URL: http://ryggankatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback