..sd.sd.sd.sd..ds.d.ds..sd.sd...

Igår sovde man då över hos Prillevi, vi chillade... några smarta visdomsord bah kom fram då ;OO

Annaannnana: du är golvet!
Hilleviiii: MAAAAAAAAAAA
hilleviii forts..: du är Caspians hår
Annannan: gdgdgdggd

hillevillevii: Kattenmusen tiotusen, dricka te och JAG köper en...
Anna: BMW!

Naw

Jag träffade renar idag!!! Ovanför travet va jag och Svarten och chilla, åsså mötte vi typ 2 renar.. typ mobbade renar för det är egentligen en stor flock där åxå.. dom va gull :)

Och!!! det läskigaste som finns är psykiskt sjuka människor.. en kille på bussen viskar och pratar med sig själv hela tiden.. läser sama sida av tidningen hela tiden... och byter stol typ 20 ggrp per minut...en gång när min broder steg på bossen efter mej så gick först jag förbi killen..och han ba /ignore..men sedan när bror gick förbi så blockade killen vägen med benen.. killen blev typ galen och skrek åt brorrder att hålla käften, när han sa åt killen att flytta undan benen..Och nu idag när vi närmade oss vårat hus (endast 4 pers på bussen).. jag sitter i mitten.. och psycho bakom mej nånstanns..
..så sa flyttade han sig och satte sig snett framför mej..med benen ute längs gången...JAG BLEV SKITRÄDD OCH MITT HJÄRTA BA DUNKADUNKDUNKDUNKDUNK. För han började gräva i sin.."portfölj/väska"..(efter kniv/gun såklart) ....daah va annars...:(:( BUUUHU :(:( Men det ordnade sig, för jag gick snabbt fram till busschauförisen.. innan psyco arnade det så han får stabba mej någon annan dag!!! :D

(han e inte en kille..han e typ...30+..)...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback