Ohmygosh

" Otroligt heta Johnny Depp har erbjudits 493 miljoner kronor (!) om han sätter på sig pirathatten ännu en gång och spelar in den fjärde Pirates of the Caribbean filmen! "

...

Coolt, Men altså man minns inte ens vad som hände i tvåan och trean.. D:

Och var e Dexter serien!? Jag saknar deen, jag saknar Dexter :(
Var typ min favvoserie i typ hela världen.. efter Prisonbreak Men den har åxå försvunnit! Den har inte ens slutat typ. Den ba: *POFF*








Haah jag råka stöta på en random ganska modig grej.





                                


Kommentarer
Postat av: sanera

JA ALLA SERIER BARA LÄMNAR OSS!!! UHHUHU /CUT

2009-03-30 @ 22:10:55
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback