jagvet jag är bra på att uppdatera.

HEJHOPPSANDÄR, i helgen va det lungt, mkt lungt..jag ville på bio! D;... men alla e i princip pank eller så ha dom sett filmen så det blev tillslut bah att man drog till Sro..ja det funka väll åxå :) jag o Rugd gjorde Ägg-pär i försenad present till Sro, enda presenten som hon möjligtvis tål!! himla mjölk allergiker. :)


 Söt va? med sitt lilla ägg på huvet och allt. Och flaskan i handen, han e ju alkoholist..speciellt efter att Sro åt upp hans flaska.

Men nu ska jag se hockey!, det har ju typ redan börjat!! GOSH!

Kommentarer
Postat av: Magda

jag tycker om lilla ägg-pär trots hans brister och snedsteg

2009-03-16 @ 21:11:07
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback