ojdååeh

Midnattstravet var iallafall spännande/trevligt. Blev inga större summor men träffade ungeför hela släkten, eller i allafall massa 3-meningar man inte visste om fanns eller att man hadde. Aja, kom hem vid 2 och chillade lite. Sedan idag så har jag varit ut och sprungit, med Oliviahestpest på massa småvägar och liknande..det gick väll bra. ^^

+ Bra nyheter! Dexter ska börja om på 6:an! Åhherregud jag är så pepp, för det är så bäst. (nej jag brukar inte ladda hem det)

Har även rensat ut datorn nu på aftonen, och hittat massa kul bilder eller sjukt gulliga man ba AAAAAAAAAAAAAAAAAW. <3



  
okej den var bara mest hemsk...


    

Kommentarer
Postat av: no hablo andreas

snyggast.se...



är du också vip där? :O

2009-06-21 @ 22:04:07
Postat av: NO HABLO ANDREAS

hillevi. om du någonsin läser det här, när som helst, hur som helst, jag kanske inte älskar dig, men jag vill att du ska veta, att jag vore pigg nu om det inte vore för dig. inte grisig, utan pigg, på svenska. för på engelska stavas ju gris pig, duh. och om du får tid över... be anna skicka annpahh-smileyn åt mig. :X

2009-06-22 @ 02:15:28
Postat av: no hablo andreas

uuuh, glöm vad jag skrev tidigare om det var något dumt och pinsamt eller dumt och pinsamt, jag kom just och tänka på vad jag har gjort, fast jag kommer inte ihåg vad jag skrev.



jag har syndat, ack, nu bekänner jag mina misstag.

2009-06-22 @ 02:53:43
Postat av: hillepille

k

2009-06-22 @ 13:42:41
URL: http://ryggankatt.blogg.se/
Postat av: josse

jag såg dig på krysset från våran stiliga bil ;)

2009-06-22 @ 17:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback