Jag (anna) bloggar ju aldrig

så nu gör jag det åt dej, jag sitter hemma, vet inte vad hon gör men skit samma.

Idag har jag (anna) lekt med min hest. Det var mycket trevligt. Sen så lekte jag lite med min katt. Det med var mycket trevlig. Sen bestämde jag mig för att cyklA till ljusvattnet för att se om det fanns några snygga norrmän på campingen. Tyvärr blev jag besviken när den enda norrman där var 60+ och vägde 90 kilo.  (Jag gillar karlar med lite mer hull på benen) Så det får bli en annan gång att jag cyklar dit igen kanske till och med med min vän påhittad-knut som är den enda av mina vänner som upskattar mina val av män.

Sen på vägen hem hittade jag en kvist som jag vart mycket förtjust i. (bilder kommer senare)

Och nu ska jag bara chilla och dricka sodastreamad sojamjölk HAREHOJ



I'm fresh and U know it

Kommentarer
Postat av: ryggan

hellsyeah

2009-06-18 @ 02:43:07
URL: http://ryggankatt.blogg.se/
Postat av: anna

hah tack. hillevi.

2009-06-29 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback