husmusenkattentusentiotusentjugofemhej



Jaah igår fjåljdade man då Hille hem och vi såg på hennes fotbollsträning..elr jag såg på den iaf. Åsså sovde vi, eller ...inte jag iallafall...tror inte grannarna heller sovde så bra...eller snarare hela komunen ..Prillevi får oficiellt nu inte dricka massa Powerking, i mitt sällskap mera Då jag tänker sova, för jag ska upp 06.35 på morgonen.

Nog om det, men sen när jag for till tandläkarn, för jag ska typ laga om ett hål för lagningen ba POFF*.. och av mina tidigare erfarenheter så är det inte kul att ta själva sprutan dom her ner i tandköttet och vidare ner genom käken, sedan genom halsen osv... för att bedöva allt. Så jag bestämde mej för att ta utan bedövning! Jag ba YESS. Dethär blir bra + jag skipper dregla resten av halva dan och kommer behålla förmångan att säga bokstaven D. Sedan så börja dom och det lät ungeför såhär:

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....RATATATATATATATATATATATATAT
...njeeeeeeååååmmmm.......rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... njuuuuruuuuuuuuuuuuuuuuu....
rrrrrrrrrrrrrrrrrr.....brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......
brrrrrrr...NJEEEEEEÅÅÅÅÅJÅJÅJHMMMMM..... NJÅÅÅÅÅAooorrrrrÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅMMMMMMmmmmmrrrrrrrrrr
BBRATATATATTTTATATATATAT ............................................
NJÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅOÅOÅOÅOÅ....
RRRRRRRRRRRrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ååååååjjåj.....................
MMMMMMMMMMJÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅARARARRRRR.

Dom höll på i typ 4 min åhå. flännflänn... whiine.....min tand ba aj. och jag ba /cry Och jag har ALDRIG, ja ALDRIG...varit med om mer kuslig ilning är detdär, altså jag
skämtar inte jag KALLSVETTADES och det rann tårar, jag kunde inte stoppa det, fast jag ba bet åt, det var som bara en reaktion.. åhåhåh...men det blev ju fint iaf!!!..och det var gratis lidande!!! Yyaaay!!!!!! :D..

Kommentarer
Postat av: hillethapille

Tog du ingen bedövnig tap????? det gör ju SKITont säger dom!

2009-06-10 @ 12:11:43
URL: http://ryggankatt.blogg.se/
Postat av: ahreas,

får jag koolpoäng om jag säger att jag aldrig kör med bedövning...? pretty pleaaaaaase

2009-06-10 @ 16:23:04
Postat av: josse

ojski bojski utan bedövning ;O

2009-06-11 @ 13:41:40
URL: http://josefinehedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback