vent

ventrilo har fått damp! då får jag det med!!  Och ååååhhåhåå jag har idag gjort den största kroppsansträngningen jag har gjort på säkert 3 år. Först så red jag rekylen, det va lungt, men sen då red jag SVARTEEEN, en stor nordis. ÅH satan va snabbt gick, ÅH satan va ont i benen jag fick, (vi sprang...eller snarare han sprang..men ajg höll mej kvar å stog upp i sadelkn i 1,7 KM!!! nästan 2 mil FFS! uähähä mina ben skakar typ just nu..Men nog om det.

Jag lägger även in lite bilder nu från i helgen då jag var med Hosé (josse) och prillevi, då vi bla. äventyrade ute i vildmarken.


 snyggaste brasan i stan.


 prillevi and Hosé

 

 Räsermoppen nr1

 RäserBOBBen gick inte slaaakt.



 Ruufclimbing

 


Kommentarer
Postat av: hillepille

HAH VI KLÄTTRA UPP UTAN HJÄÄÄLP!!! ;D;D

2009-01-27 @ 14:13:09
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback