Superduperkillen number one

Körde lite hestpest igår på travet, det va kul ^^ och jag vaknade i morse oskyldigt så jag hedde ner benen men då blev blev det senadrag. ÅÅåhåå det va inte nått trevligt alls, fy. Ajja det gick över, Virrade sedan runt på kaplan för att jag inte hittade dendära gubben jag skulle prata med där, visade sig sedan att han blev försenad. Så det var inte mitt fel alltig för en gångs skull! ;). For sedan den långa vägen till centrum för att fönstershoppa. Men RÅKADE äntligen hitta en väska som jag tycker är snygg, så tjåla fram stålarna och åt lunch. Vart åt jag lunch?..det säger jag inte. For sedan hem med pappa, ångrade det sedan för då jag kom hem var jag tvungen att hjälpa mamma städa. Skitkuuuul!!

Jag har fått en ny favvokaraktär, allmänt altså. Det är kaninen i Donnie Darko-frank :D



härlig grabb va?

Kommentarer
Postat av: björn borg

haha äckel.

2009-01-26 @ 18:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback