oompa, oompa, ompadido.

Tjåhåå jag har inga läxor, jag saknar det nästan...-INT. Hehehe, men faktiskt så äre skitbra i stallet å imorrn ska jag rida katapulten...eller va han nu hette. Aaaa, åsså har jag duschat cirkus 8 hästar, kaffepausat, borstat, selat osv. Enda nackdelen är att man e helt helt fysiskt slut efter dagens slut, men det går väll över när man kommer in i det.

Å jaaag har varit på youtube, NAMEHH SKÄMTARU.. HAR DU DET??!?!? ERU HELT SERRUÖS!!!? ... ja jag har det och vad har jag kollat på då? Jo jag har kollat på...



HAHAH altså 1:12 Jag typ kvävdes av skratt...men hela var ganska bra endå.



Den låt som jag typ nördat varje kväll nu ett par dagar.. den e bra egentligen man hör det bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback