snäärk

Har du:
ett förhållande:
  näääh
en bästa vän: joo, eller ja
blivit kär vid första ögonkastet: njae
skrikit åt en lärare: är det nån skillnad mellan att skrika och att ropa?
kysst någon och sedan ångrat dig: varje dag...
ljugit för dina föräldrar om vart du är: dom frågar aldrig så jag tror inte det...
några smycken som kostat över 1000 kr: onej, skulle bara tappa bort det.
snusat: sssuuusshhhh
rökt: shhuussshhh
Dagens:
vill ha: körkort
sjuka: imunförsvar som stål, aldrig sjuk. alls.
beroende: min kära vaselinburk
saknad: vinden i håret
köp: vind att he i håret
godis: djungelVRÅÅÅÅÅÅÅÅL
attityd: okaxig och oberäknelig

Första:
bästa kompis:
Sandra tror jag
bil: fick en buick skylark 72 när jag fyllde 5
egna husdjur: katten RäserKajsa
semester: UNITED STATTES, när jag va 8
köpta skiva: Dr Bombay! <3 ... eller så vareh Hits for kids nånting
piercing: öraaa
konsert: har typ aldrig varit på en konsert, typ. Ingen stor iallafall.

Blandat:
är du blyg inför det motsatta könet: Nja,
hur gammal blir du nästa födelsedag: Sweet 17
har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: jao
använder du huvtröjor: Ibland
vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: en tatoooo
kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: öhrm samma såklart ;o

sista:
personen som smsa: Äwepäwe
personen som du kramade: vad är det?
personen som ringde dig: mamma
personen som du ringde: mamma
alkoholdrycken: Vind i seglen
bilfärd: igår, till buureå.
filmen du såg: Scream
gången du grät: minns inte ;o
måltiden: är vattenmelon en måltid så åt jag det nyss ^^

skulle du:
våga hoppa fallskärm: mjoo
våga hoppa bungyjump: mjoo
kalla dig själv lycklig: joo det är jag
hellre ta bilden än vara med på den: beror på, men skulle nog bli att ta kort då man är kusligt ofotogenisk. typ.
kunna gråta över en kille: jo
kunna gråta över en tjej: joo vänner skulle jag
ljuga för någon: skulle kunna, men undviker.

5 val:
solnedgång eller soluppgång: solnedgång
sommar eller vinter: sommar
vilken ålder har varit bäst hittills: det blir bara bättre och bättre  
sova på sida, mage eller rygg: sida
kramar eller kyssar: båda

4 saker:
du gör när du har tråkigt:
kollar i kylskpået... men hittar som vanligt inget där, apberget.
du gjorde igår kväll: sökte på google(ovanliigt ja), kollade kylskåpet, prata med mormor, målade klart timmerstugan jag byggt på nu i 2,5 år.
du kan höra just nu: datorljud, Sunday Afternoon med Jonlajoie,  katten snarka, spökena på vinden
du inte kan leva utan: socker, vatten, folk, mitt duntäcke.

3 personer:
du kan berätta allt för: prillevi, sandra, mamma såklart och såkert nån(nåra) till.
du tycker om: Kenny Starfighter, Johnny Depp och glass.
du inte gillar: jag älskar alla, innerst inne. utom takida.

2 val
Coca Cola eller Fanta: Coca Cola.
hund eller katt: jag tar... BÅDA!!!

1 önskan:
Att min vaselinburk skall teleporteras upp hit till mej. NUUU SWOOOOSSH!

Kommentarer
Postat av: sandra

Hahah naaw ;D

2009-01-09 @ 12:48:15
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: A,

du inte gillar: jag älskar alla, innerst inne. utom takida.



FUCK YEAH

2009-01-09 @ 20:10:53
Postat av: Magdis

3 personer

du tycker om: Kenny Starfighter, Johnny Depp och glass.

Napoleon då? :O :(

2009-01-09 @ 21:54:01
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback