tidsfördriv med useless facts om ännaa..

1. Tre namn jag lyssnar till: Anna, ****sson, Öjj du.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min otroligt bra musiksmak?.. ääh
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min nose tror jag, vi kommer inte överenns riktigt.
4. Detta är jag rädd för: Folk som sparkar bollar jättehårt(aj) , Små spindlar med långa ben, Rgd.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, Glädje, Värme.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Äta insekter, äta nått anat äckligt och springa till ryssland utan att sakna ner.
7. Detta tycker jag om att göra: hästa, chilla med poolerz, Vakna till väckarn och he på snooze på en helg, och veta att man kan fortsätta sova ett tag eller två.
8. Detta vill jag göra just nu: Ta på mig tjocksockar.
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Svartsjuka/när man har förlorat någon nära.. typ en katt .. eller nån släkt
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Okaxxig, Pratglad, humorisk(waow vilket ord anna), och sneel.
12. Är jag kär just nu? Njä
13. Jag vill gifta mig?  Nån gång, säkert.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Hoppa bungejump/från ett flygplan(med parachute), Finna true love. 
15. Min käraste ägodel: Mina ögon, altså annars kan man ju inte se ett dugg..kul då ba: tja!
16. Något jag vill ha i present: Bärbar Computah, Systeemkamera åxå, typ.
17. Detta har jag på mig just nu: En Cykel
18. Favoritkläder: Nja..ssh
19. Favoritdjur: Häst!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rockabilly genren och lite andra spridda låtar av annan sort.
21. Favoritlåt just nu: Fool's Garden- Lemon tree
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: har ingen skola ÄHÄHÄ, annars vare väll Bild/Matte.
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: Älskar ingen bok.
25. En film jag älskar: hur fult det än låter, men Pirates of the caribbean.. x)
26. Tv-program jag gillar: Scrubs? äre en serie? family guy då?, det är ett prog.
27. Favoritdoft:  Sommaaar/ julegran
28. Detta äter jag gärna: Tacos
29. Dricker helst: kåkkakåla
30. Favoritgodis: Surt/djungelvrål
31. Hit vill jag gärna åka på semester: California eller typ Australien
32. Färg på mina ögon: Blå
33. Min längd: Vet inte riktigt, lika lång som Hillevi iaf!
34. Jag tror på: att man måste sova... för att inte vara trött..
35. Jag spelar: Icy Tower och Wow, nästan ibland. typ.
36. Personer jag beundrar: Typ alla, nästan. Ook, några.
37. Så här bor jag: I en gåd mitt i boschen..
38. Antal döda krukväxter i hemmet? Inga, vi har en trädgårdsarbetae här, som i sims...han heter Pedro.
39. Antalet datorer hemma: 1
40. Det här gör mig ledsen: Vad gör mej INTE ledsen?
41. Favoritfärg: Blue!
42. Favoritcitat: Det är lungt
43. En hemlighet jag vet: Sääg ja inte då skullere inte vara en hemlighet längreeeee
44. Bästa present jag fått: Vet inte, minns inte! :O
45. Senast köpta skiva:  Köper inte...skivor..calcutta killens skiva köpte jag länge sen, tor det är enda gången jag köpt en skiva..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mitt långa blonda snygga glansiga hår med vackra stora lockar..(in my dreams)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende: Min blåa hy ( jag är utomjording)
48. Udda förmåga/egenskap:  Kan går ner i spagat och split  (INT)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En rabiat räv.
50. Vad lyssnar du på just nu? Rösterna i mitt huvud.. THEY WONT STOP!!!!!! AAAH!!

Kommentarer
Postat av: puff

för det första, din nos e inte ful! Och du är en minst en halv centimeter längre!



SÅ DET SÅ

2009-02-07 @ 17:31:36
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback