Stockar och stenar, alla goda renar. Ingen kommer här fram här fram....

Riktigt chill dag idag på travet (och med chill menar jag inte att jag inte gjorde nått, utan att det var kul)... Just innan sista rindturen runt 2 ringde studievägledarn å ba: du vet väll om att du är ledig imorrn?... Man ba: WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE!! Blev så glad att jag typ kvävdes och låg på golvet och skakade... altså för att jag nu då slipper mattematiiik imårrn ;D '

JÄVLA SNÖSTORM MAN SER JU INTE EN ENDA JÄVLA HOR-METER FRAMFÖRSIG, GÅR JU ITNE ATT GÅ NÅNTSNNS FÖR DE 1 M HÖGA TARD-SNÖDRIVORNA SOM ÄR I ANSIKTET PÅ EN HELA JÄVLA TIDEN!! GAAAAH!!!!!!!!!!

Ska chilla ikv, och sova läääänge imårrn..länge räknas för mej till typ halv 11...
sen dra jag till oliviiii.

Vad händer sen i helgen då?
ja
det är frågan...??!??!?!

?!?!???!?!?!??!?!??!?!?!?!?!?!?!

 |
 |
 |
V

Kommentarer
Postat av: Puff

ja e stålt

2009-02-05 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback