MHEEP MHPEEP IM'A JEEP

Va som lungt idag....

Så kallt så vi körde bara 3 av egentligen 7 st hestar.

Men vi tar igen det imorgon..det är lungt vi har ju BMW.

Ajja, efter en fikapaus från 9-11 (SSSHH) på morgonen så skotta jag lite i lill-stallet, helt i min egen lilla tystnad+ med en radio där nånstanns. Så hörde jag blötsligt nån säga: "Fan va ful mössa du har!" ... lilla jag ba: wtf?.
Men så ser jag ägaren av ALLA 3 FRASSES I HELA STAN, STÅ DÄR.. och hålla i ett par mössor som det står frasses på. Jag ba: k.

Han drog ut därifrån och jag gick in till storstallet när ja var klar, väl inne i så fick jag veta att vi som arbeta där just (jessica,ida å jag) ska äta på frasses...för vi fick presentkort av gubben! :) Blev som bra så vi körde dit och åt senare på eftermiddan.

Härlig dag MEN jag blev snurrig... mkt yr.. efter maten.. det blev Jessica med, vi ba: whootf?.. altså det va nått i maten. Nått såndär kul som inte ska vara i mat... Listade vi ut...

'

Sökte på frasses på Gooooooooogle. Åsså kom det fram en bild från frasses i LyXXele. Det var nämligen där vi åt på vägen hem på konfaresan! ;D
 ASSÅH GAMLA MINNEN!!! PIL3!! FTW NOOB LEETHAXX!!!! <3<3<3..

Kommentarer
Postat av: saandra

HAHA EMMA FICK BAJS I HÅRET!! det var humor :)

2009-02-11 @ 20:27:47
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Natalie

HAHAHA SANDRAS KOMMENTAR = word

2009-02-13 @ 16:39:56
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: puff

HAHHA Aå en birdiebajsa på EMMMAAA

2009-02-14 @ 14:42:22
URL: http://hiillevii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback