Jodpax

Jag är som glad nu 24/7 och pepp typ varje dag, men inte så mkt som jag borde vara. Eftersom ca 50 procent av mina
 närmaste kompisar är depp.. Varför? Ja, det tänker jag inte säga..

Men det känns som bra att allt e bra men det är ändå inte bra för man vet att alla andra som man inte längre träffar varje dag... inte mår lika bra som jag, och de vill jag de ju egentligen ska göra...

Och jag är arg, arg och förbannad över nått så litet som en försvunnen USB sladderkaber till kameran, och NEJ.. vi har inte något lyxxigt som minneskortläsare. Har sökt den säkert sammanlagt: ja..länge iaf. Så synd, alla eller ja mest magda å hillevi åxxå som vill ha bilderna.. men dom kommer inte än... BYGD bilderna altså.

UMÅKER

Var på traaaaavtävling och tjohojj i tisdags, eftersom vi hadde 4 hästar med oss, som skall värmas upp 30 min innan deras lopp, med 15-30 min mellan varje lopp... tränaren(chefen) skall samtidigt köra 2 andras hästar samtidigt som vårat stalls hästar... Och med 15 andra hästar i stallet som åxxå skall ut på banan då och då.. gör det hela MMKKKTT stressigt.. Men det var kul... :) Vi sprang som och tittade på "våra" hästars lopp också mellan alltihop åxå, det var som ...härligt där.. jag trivdes för det kändes som at jag hade koll + dom gav mej stort ansvar på tävlingen, vilket jag ju faktiskt trivs med :).. Ajja hästarna gick bra och allt gick bra, inga diskvallificeringar eller förstaplatser :(... men vi fick ju pengar iaf. ;D... Har även då under loppen chillat med ida och sambon till chefen och det var som kul + jag fick jobb där ända till sommaren + sommarjobb för dom ville inte släppa mej till Royal hästsportbutiken på prao, utan dom ville behålla mej hahahhahahah (a)...

Lägger även in lite bilder från tisdags och idaag. Då jag gjorde paj, inte vilken paj som helst!! utan ÄLGCHÖTTCHILLPAJ!



Man ska ha husvagn dam-di-dam-di-da,,, dock har jag ingen husvagn.



Svarten Ihoppackad och klar för avfärd



Svarten toppade allas förväntningar (säkert för mitt PEPPTALK jag hade med honom innan)



Tog en snygg bild på SnyggSture



Tog en gullig bild på FulKitty. (hon är inte sådär söt egentligen)



Min älgpaj? Nyinhedd i ungnen så klaga inte!! DEN VART SKITGOD! påminde lite om jag och sandras paj vi gjorde i 8:an eller 9:an... aja.



ETT MÅSTE!


Kommentarer
Postat av: saandra

Hihih såsött :)

2009-02-04 @ 21:07:47
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Magda

men gAHhh!!! bildeernnaaa!!!

tjaa!....stick

2009-02-05 @ 12:38:50
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback