hosthost

Ja, då håller man på att bli förkyld nu som lagomt inför sportlovet next week. Men lungt altså för då karnske jag har tur att jag kan vara hemma på fredag på matten och hosta, resterande dagar vill jag vara duktig och vara på travet även fast min hals känna som att den är fylld med torrt spån/sand med gammalt ihoptorkat gräsklippargräs i. Mmm.. Marabou.

Iväll är min kreation på teve. Nämligen min inbakade fläta, på en av de 2 heeestars lugg...som är i Ume ikv på teevling. Sitter just nu och väntar på att nån hårstylist ska tinga och ma: OMFG så snygg flåta du gjorde, vill du jobba som hårstylist? Javet dom kom ringa snart.

+ Det är fettisdag idag? Vad betyder det då? Ja, iget speciellt för mej för jag gillar inte riktigt semlor så mkt.. Bara jobbigt att äta. Men eftersom alla älskar dom och lägger in en bild av en semla.. så skall jag åxå göra det. :)


Vad händer på sportlovet då? Ja då kommer emeau, He wåål najsbajs skavise. Jag vill även till Bygd nu på sportlovet, vilka följer meed? Något frivilligt offer?


Kommentarer
Postat av: saandra

Hej jag kan väl offra mig och följa till bygdis :)



OMFG KOMMER EMMAU HEM OMG fast det visste jag redan :D

2009-02-24 @ 18:32:57
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Hosé

JAG KAN FÖLJA =D

2009-02-24 @ 20:35:56
URL: http://josefinehedlund.blogg.se/
Postat av: Magda

wiiehiihh jag är ofrivilligt offer, men vad gör man inte.

2009-02-24 @ 22:23:02
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback