Eye of the storm

Ja , här sittar jag nu..mitt ute i skogen utan förmåga att kunna ta mig nångonstanns som är över 5 meters radie från vårt hus. Har växlat fram och tillbaka mellan snöstorm tillsnöfall konstant, i över 4 dagar, men oroa icket. Plogbilen kommer nog snart,... eller så inte? Flera meterhöga snödrivor liggar tungt över hela våran lilla by, på vägarna, på husen, allt är vitt. Nejnej plogbilen kommer inte idag, den har för fullt upp med de tätbefolkade områdena får jag nu veta av min fader. Vi är screwed. Kommer inte plobilen och räddar oss innan imårrn bitti så blir jag tyvär hemma imårrn :( ...



Bilden skall föreställa en väg.. (bilden var tagen igår morgon)


Återkommer med ett till inlägg ikväll... om inte elstolparna faller och gör oss ström och värmelösa. Har tur om jag lever till midnatt. Maten börjar ta slut...

NEJNEJ jag måste hålla ut, om inte älvorna kommer och hittar mej. Då är det kört.

...

Kommentarer
Postat av: saandra

Gemej den nu då! nuuuuuuu!! :D:D:D:D



stackare som bor i skogen, om man bor i stan i lägenhet så behöver man inte skotta (A)

2009-02-08 @ 19:07:25
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Magda

:O OH GOOSH!!! vart tog vägen vägen

2009-02-09 @ 18:17:18
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback