blöh


Tro det eller ej, men såg en livs levande människa i förrgår..(kom på nu att vem han va lik)..

nämligen HAN  --->      

Duvet han i The sprit...

Jag vill typ se den filmen..


Ja vad har jag gjort idag då? Jo, jag har hafft matte. Och jag gick vilse i den skolan, seriöst vägarna där inne är ju som en labyrint! Och går man vilse så svälter man ihjäl i ett hörn elr nå.

Ajja ikv blir det bara å ta det lungt hadde jag planerat, sen imårrn! Blire Pålle,... och Drogfest hos Rgd.... eller iallafall nått liknande..Men det är lungt, vi har ju bmw. Händer faktiskt inte så intressant mkt i mitt liv nu, som alla icke-hästintresserade bryr sig om.. altså om jag typ skulle flytta till Tyskland och bli kunglig hov-stallmästare så skulle alla ba: CAREFACE, för det har med hästar att göra..typ. 

Lägger in en hemtrevlig bild med lite fräscha lovikavantar.



BTW tro det eller ej men jag har börjat se Chuck!! Det är faktiskt underhållande


Kommentarer
Postat av: saandra

Nee han hörde det inte, mamma hör det inte heller :O

det är ganska humor :)

2009-02-13 @ 21:27:51
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Magda

han e så hemsk fin..

2009-02-15 @ 13:45:16
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback