Äääähähähäh

Alla hjätanns dag i lördags? Jodet var det och det var bra, chilla som halva dan tills jag drog till Rugd och va med Tha old School gang... Ja vi såg melodifestivalen, och skratta och gjorde lite allt möjlöigt.. vi hadde planerat att se en/ett par movies med det blev som aldrig, lika bra det! + Jag hadde köpt lite candy, chips och 2litercola som jag lyckades tjocka under kvällen,, märkte när man skulle sova tillslut att man nog inte skulle ha ätit upp typ allt. Buäh, men vi somna endå... trots att en viss person snärka som en katt!

Bestod av:
 Krulltångsflickorna

 Och Harry PottaH?! o_O

...skrev det inlägget 2 dar sen. Glömde publicera eeheh


HAH igår cirkus kl 0130 kom jag på en smart sak... att Om man tar namnet Elvis och lägger till p i slutet så blir ordet ELVISP! AHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH jag typ skratta för mej själv i en kvart för detdär.

         ------------->

Idag åt jag då lix smörgåstårta till lunch utan skaldjur i! Altså det var typ lycka och påtal om skaldjur så kolla på förstasidan på sportbladet i tidningen, vad ser du där? jo! EN HÄST, inte vilken häst som hälst utan WENONAH JL! Fingullesnäll(int) hästen vi har i stallet, gosh man e som lite halvstålt över henne fast jag bara har jobbat i deras stall i typ.. 2 månader snart?


Lägger in lite random MOBILEPHONEPICTHHURES, från idag.

 

Steg upp och kolla på termometern.. lite pepp man blev.




Lulligullstallkatten Frissan Frassan Frallan eller va den nu heter...




Utsikten från hästryggen på travets skogsspår i -22 gräädss

Kommentarer
Postat av: kartong kurt

krulltångsflickorna XD XD XD XD !!!! HAHA harry pottaah!! hahahaHAHhahHAh XD ååhåhå

ja dör.. nej... ja lever. IM ALIIIIVEEE!!

2009-02-18 @ 08:28:28
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/
Postat av: puff

NAJSIGT VÄRRE

2009-02-18 @ 09:09:09
URL: http://hiillevii.blogg.se/
Postat av: Andreas,

haha, harry potter made my day. :)

2009-02-18 @ 19:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback