Jaah

Javeet javeeeeeht, att jag inte har skrivit på länge men jag har bara inte lust elr nån ork. Har inte heller så mkt viktigt att skriva heller, förutom att jag kom på idag.. Att det snart är juni.... JUNI !!.. lixom mars och april ba POFF* .. och det va lixom 2 månader... och 2 månader frånochmed nu så äre typ juni!! Ohmygosh. Jag får typ panikattacker för det går för fort..Sen äre snart höst och då börjar skolan och jag vet inte riktigt för jag ser inte fram emot det..alls.. Fast jag borde göra det. Men inte deppa för det! Onej!...för i sommar då..då ska jag till Norge..och åka hurtigrutten xD hhah.. aa, åsså kommer Tha Cheshires. Det blir åxå bra.

Lägger in en trevlig medelhavsbild.

Vet inte varför

FIck bara en impuls :)


 

Kommentarer
Postat av: sanera

haha jaa vävning är ju våran grej ;D



wiie norgee!

2009-04-22 @ 16:36:52
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback