så hemst hemskt

Nu så är jag och Prillevi skolans negativa lilla grupp, enligt Görangörhan iaf. Å han har nog rätt för allt suger ju, utom datornerna men dom suger åxxå för man fastnar vid datorn och blir slapp och slö på lektionerna. Ja, tur att man har vettigt folk runt sig iaf. Å så ska man då bli 93:a till hösten. Känns ju jättebra(int).
 
Ochhh, sedan i sommar så har jag längtat och tänkt tillbaka till usa varenda lilla dag. Seriöst jag trivs inte i Sveriges eviga under 16 grader. Allt var så härligt där och det var inte som en vanlig semester, alla tänker säker ba(men n00b, antagligen så äre ju så för alla som e på semester) Men såäreiinnt. åhnej. Frågan är bara när jag flyttar/far dit igen..typ.

+Min guldfisk äter luft och flyter omkring på ytan... barasånivet, men det är lungt det ska vara så på dendär modellen.


Kommentarer
Postat av: sandra

HAhah asså anna du kommer bli mindre än mig!

asså.. 93:a.. det är inte ens jag :O typ.. fast jag känner mig som en.. halverst.. jag hör som hemma hos dom egentligen. innerst inne.. jo..

2008-11-28 @ 10:05:59
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/
Postat av: Stefan Grenholm

HAHAHAHAHAAHHAHAHA XD!!!! de ska va så...

2008-11-28 @ 17:26:25
Postat av: a,

men n00b, antagligen så äre ju så för alla som e på semester.

AEAEHaeh.



ps. välkommen till 93orna, vi tuggar piss och dricker snor.

2008-11-28 @ 20:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback