I'm gonna ride around in style, I'm gonna drive everybody wild.

Steg otroligt nog upp klockan nio och trettio i morse. Det gick väll sådär eftersom mitt i min morgonvattning märkte jag en förfärlig sak, nämligen balsamet var slut!!... OMFG hur skall detta gå? tänkte jag för migsjälv... Men jag tog modet och bet ihop medans jag senare plattade det totalt krulliga/frissiga/rufskalufsen. Det gick inte heller så bra, för det var ju som hö. Ja, så blir det när man inte kollar om man har balsam före. Jag skall ta lärdom av mitt misstag och inte återupprepa det.

Senare så brumma jag och pappa iväg med OPELN till STAAAN, med mej i förarsätet :O. Fast det gick ju bra, även om jag fick motorstopp mitt i en halvt trafikerad korsning ut från byn. Men med mina grymma "driverskills" så starta jag snabbt om bilen-koppling-ettan, sliiiiiiiiiiiira-å ba WROOOOOM,  applåder anna. Tyvär så får jag inte köra bmw:n...än....MUAHAHAHAH!.... Aja, Flugger färg var stängt... så jag drev in på Ck och handlade lite grejer till några, mötte Emelieee åxxå :) Fortsatte å cruisa runt och hoppas på att möte fler folk jag känner men icket. Åt senare på Sibylla och shoppa lite på cooop. Allmänt lugn dag, ja.


Kommentarer
Postat av: Magdis

BMW! de är luuuuuunnnngggttt

2008-12-26 @ 21:13:11
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback