daah

Som vanligt, i skolan så lär vi oss inte så mkt..men jag lärde mej att man inte ska följa med brandmän in i ett infekterat hus där folk blir galna, ja för vi såg en skräckfilm på svenskan..på so:n såg vi Butterfly effect med Ashtoh kutcher ;) eeeheh. + vi hade matte men det har jag förträngt.

Sedan så for man då med 14.10 bussen hem, och medans jag vänta på andra bussen gick ja med Kim till Burreskolan å hade trevligt, som man alltid har på dendär skolan ojäh..Å sen när man kom hem till den mörka lilla skogen man bor i så stog det en stor jäkla älgko på det nu översnöade trädgårdslandet. Fast jag tror han såg minaCARE sockar för han löpte iväg typ direkt, blir hemma imårrn, Gusåhärligt

SO LONG, SUCKERS!


Kommentarer
Postat av: sandra

WHUUUUUUUU jag vill också se älgar hela tiden!

Igår stod det en älg i hissen.

Och i bussen. Och inne på ck.

I mina drömmar dåra.

2008-12-15 @ 22:47:03
URL: http://sandraronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback