Christmas night and julegran!

Rätt så bra julafton ;D, tyvär jobbade mamma så halva julafton va typ ruined men der blev bra ändåå, fast jag helt saknar julkänsla.

...Men det är luuungt, ska ju på schtaaaaaan(umea) med sandra magda emelie? hillevi, danni? och massa fler hoppas jag..ewe, josse? alla! Å kolla lite saker, äju ändå mellandagarna. Jag vill inte spendera halva mitt lov hemma jag vill vara ute och ha kul med folk. + Alla ni jag funderar starkt på att ge upp det satans spelet WoW, fattar inte varför jag håller på och betalar när jag aldrig spelar längre

...Det var allt för oss ikväll här på tv4nyheterna, ha en riktigt god jul.


Kommentarer
Postat av: Magdis

GOOOOD JUUUUL!!!

2008-12-25 @ 20:16:46
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback